zaterdag 18 september 2010

Ophanging en stuurinrichting.



Vandaag begonnen met stuurinrichting, na weer een tip van Rob heb ik eerst de nylon "stoplocks" verwijderd om maximale stuuruitslag te krijgen. Vooraf heb ik de diverse (onbehandelde) onderdelen even voorzien van een laagje zwarte lak. Is toch mooier dan roest. Vervolgens begonnen met de ophanging, eerst voor, maar helaas mis ik daar nog de bovenste draagarmen. Achter had ik wel nagenoeg alle onderdelen dus alles gemonteerd en het diff gehangen. Bout boven nog niet bevestigd omdat ik de kabelboom (als die binnen is) nog moet doorvoeren. Als dan alles op zijn plek zit, kan alles helemaal vastgezet worden met een momentsleutel. Hier en daar heb ik wat papier vast getaped om beschadigingen te voorkomen.

Uren besteed: 9
Totaal aantal uren: 30

Geen opmerkingen:

Een reactie posten