zondag 21 november 2010

Levering ontbrekende onderdelen.

EINDELIJK!!!!!

Wat heeft dat lang geduurd maar de mannen uit Lelystad hebben alles bij me thuis af laten leveren. Als je de dozen ontvangt verwacht je niet dat er iets van waarde in zit, sterker nog, je bent bang als je gaat uitpakken dat alles wel beschadigd zal zijn, wat een verapkking!

Gelukkig viel het mee, niets beschadigd en bijna alles geleverd. Omdat een rubbertje ontbreekt kan ik helaas de kabelboom (ECU) nog niet installeren en dus de motor nog niet plaatsen, maar Gino (van Westfield NL) heeft beloofd dat hij dit per post even stuurt!
Dus ben ik begonnen met het dashboard, eerst met het kleine gedeelte, de watertemp-, olietemp- en benzinemeters samen met schakelaars ingebouwd, een werkje van niks. Resultaat mooie witte klokken die mooi afsteken tegen het zwarte vynil. Daarna ben ik begonnen met het grote dashboard.  Eerst 2 gaten er bij gemaakt (weer van Rob afgekeken, beter goed kopieĆ«ren dan zelf slecht verzinnen)! En alle andere gaatjes pas gemaakt. Vervolgens de lampjes er in geplaatst en de kilometer- en toerenteller. Daarna heb ik het kleine gedeelte achter het grote dashboard gemonteerd, wat dan direct opvalt is dat de passing niet echt mooi is. Er is een kleine spleet tussen de 2 gedeeltes. Dit zal ik voor de definitieve montage even oplossen door het vynil van het kleine plaatje aan de achterzijde gedeeltelijk los te halen (van de rand) en dit te verlijmen op achterzijde van het grote gedeelte. Maar eerst zullen nog de ontbrekende schakelaars binnen moeten komen.

Uren gewerkt: 3 uur.
Totaal aantal uren gewerkt: 66 uur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten