zondag 13 februari 2011

Dashbord en koplampen.

In de avonduren heb ik de koplampen en de knipperlichten aan de voorzijde gemonteerd . Dit was al voorbereid dus het was slechtes een kwestie van vast schroeven. De motorkap heb ik aan de voorzijde los geschroefd omdat ik niet helemaal tevreden was over de sluiting en passing. Nu alle onderdelen gemonteerd kan ik de motorkap beter uitlijnen, een leuk karweitje voor in de avonduren komende week. Daarna begon de grote uitdaging, alle electra monteren/aansluiten op de schakelaars en klokken van het dashbord. Op zich niet zo'n karwei maar omdat ik de witte klokken heb besteld moet de bekabeling aangepast worden. Omdat bij deze klokkenset ook een andere sensor gemonteerd wordt en ik deze op de bestaande kabelboom heb aangesloten heb ik toch even zitten puzzelen op het juiste schema. Op zich niet zo'n probleem maar wel zeer tijdrovend. Op de foto heb ik even het dashbord op zijn plek gehangen om een indruk te krijgen. Zoals ik al eerder heb geschreven geniet ik van het wit/zwart contrast waarin de auto is opgebouwd. Lekker sprotieve uitstraling!

Afgelopen week heb ik de IKS-keuring aangevraagd bij het RDW. Komende week komt Mischa een eerste voorkeuring houden en ik ben al voorbereid dat er een paar kantjes met aanpassingen genoteerd zullen worden. Dit kan ik dan de komende weken corrigeren voordat de auto naar Westfield gaat voor de definieve afstellingen en de keuring, maar dat duurt nog even.

Aantal uren gewerkt: 14 uur.
Totaal aantal uren gewerkt: 172 uur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten