maandag 18 oktober 2010

Diverse karweitjes.


Omdat ik motor nog niet kan plaatsen omdat ik nog steeds een berg onderdelen mis ben ik begonnen met het installeren van de benzinepomp en filter. Ik zag op het weblog van Rob zijn steun en dat vond ik ook een betere oplossing dan aan onderzijde monteren, dus snel een hoekprofiel gezaagd, gespoten en gemonteerd, ziet er strak uit!



Rempedaal is 15 mm naar links gezet om met mijn grote brede voeten toch gas te kunnen geven zonder gelijktijdig te remmen. Nu moet het net kunnen.Opnemer (transducer) gemonteerd, omdat ik een witte klokkenset (Smiths upgrade) besteld heb is de opnemer veel smaller en dient volgens tekening voor bij rechter schijfrem gemonteerd te worden. Vervolgens dient de kabel naar het dashbord geleid te worden, weer meer draden! Dus toch maar besloten om deze achter bij diff te plaatsen, vervolgens sluit ik deze aan op de connector van de kabelboom en maak ik daar ook een extra massa aansluiting. Moet lukken en werken. Voor gebruik toch maar even doormeten!



Achterlicht kabels en stekkers gemaakt, nauwkeurig uitgezocht bij contrastekkers van de kabelboom welke kleuren waar zaten en vervolgens met manual nogmaals gecontroleerd en alles gemonteerd en gesoldeerd, voorzien van nodige krimpkous. Enkele extra aftakkingen gemaakt voor de extra remlichten. Ook deze verbindingen meet ik voor gebruik toch maar voor de zekerheid even door!



Motortakel aangeschaft, huren was helaas in de omgeving niet mogelijk, dus na gebruik zet ik deze dan maar op marktplaats te koop en nu maar hopen dat de onderdelen geleverd worden zodat ik de takel ook kan gaan gebruiken.



Uren gewerkt: 5
Totaal uren gewerkt: 55

Geen opmerkingen:

Een reactie posten